Når man tidligere lavede test vs. nu
Det er godt for os forbrugere, at vi lettere både kan finde testresultater af mange forskellige ting, og at det bliver gjort af mange forskellige instanser, så længe de instanser ved, hvordan man gør den slags.
For man kan jo frygte, at fordi der kommer for mange udbydere på markedet, så daler kvaliteten, men samtidig øger det jo også konkurrencen om at lave de bedste test, så forbrugerne bruger en som kilde og inspirationskilde til indkøb med mere.
Men derfor skal man selvfølgelig altid lige kigge efter forholdene omkring, hvordan en test er lavet, så du ved, om du kan stole på den eller ej.
Men angående det første så kan man jo tage sådan noget simpelt som, at man gerne vil finde en test over en elevationsseng fra nogle, der har interesse i den slags.
Det kan du finde lige her: https://bedste5.dk/bedste-elevationsseng-test
Så let var det slet ikke tidligere.
Det var ikke let at finde gode og mange test tidligere
Går man tilbage til før internettets storhedstid, så skulle man som regel abonnere på et magasin, der havde fokusområde på ens interessefelt, hvis man ville se en test af nogle af produkterne i denne kategori.
Så måtte man bare håbe, at der fandtes et magasin for ens interesse eller område, som man gerne ville investere i.
Ellers skulle man vente til, at der var nogle få forbrugermagasiner på TV, som der lavede test af andre produkter, og selvom man tit kunne regne med deres påstande, så var der også langt mellem snapsene.
For det var sjældent udbredte programmer, der blev sendt så tit, og når de gjorde, så kunne man ikke nå at komme omkring så meget, så man ikke altid fik hørt om test af de produkter, man godt kunne lide.
Så vi lever virkelig i en tid, der er til fordel for forbrugerne, der kan lide test og analyser.